Tänä aamuna tapahtunutta:
Olin saanut syötyä aamupalan ja olin aloittamassa aamutoimia, kun poikaystävä (=P) koputtaa vessanoveen. Hänen piti nukkua myöhään tänä aamuna, jolloin minä olisin saanut rauhassa touhuta ja olisin päässyt ajoissa lähtemään töihin. No, hän sitten änkesi vessaan ja sillä välillä minä etsin sopivia vaatteita. Kun hän tuli vessasta, hän huomasi että olin jättänyt edellisenä iltana haljenneen taco-kuoren pöydälle kuivumaan enkä laittanut sitä pussiin, joita lojuu pöydällä. Tästä alkoi keskustelu, joka hyvin pian muuttui tällaiseksi:
-Se kovettuu.
-Mut ku sen voi dipata.
-Se kovettuu.
-Mut ku sen voi dipata.
-Se kovettuu.
-Mut ku sen voi dipata.
-Se kovettuu.
-Mut ku sen voi dipata.
(Tätä jatkui vielä hetki, jonka jälkeen P kysyi)
-Onko tämä joku ikiliikkuja?
Missä vaiheessa minä repesin täysin ja nauroin taas vedet silmissä tälle meidän touhulle.
No, ehdin kuitenkin suht ajoissa töihin ja vielä sain aamunaurut, joten ei mikään huono aloitus päivälle!