Tänään on ollut taas väsynyt olo. Yritän juoda vähemmän kahvia, mutta tänään se ei onnistunut, toisaalta väsyn toisaalta sosiaalisen paineen takia. P yski viime yönä ja mietin, että pitääkö sitä kohta mennä elvyttämään, kun ei henki kulje. Mutta kyllä se siitä tokeni. Minulla ei sentään allergiat ihan noin pahassa jamassa ole.
Löysin tänään hienot lilat tennarit itselleni. Niissä on vielä hieman kimallettakin! En yleensä löydä helposti kenkiä, kai minä olen sen verran kranttu. No, toivottavasti ne on hyvät. Olen pikkuhiljaa oppinut, ettei halpaa kannata ostaa. Ja minä kulutan aina kaikki varsinkin kengät loppuun, joten ne maksaa itsensä takaisin. Kivaa kun on taas jotain keväisen värikästä päällä! Päätin myös tänään, että maksan kuntosalimaksun ja rupean käymään siellä. Olisi vihdoin taas aika tehdä jotain kunnon eteen...